Serviciul se adreseaza: birouri, cladiri de birouri, acasa, centre comerciale, depozite, restaurante.
Descriere:
Din experienta noastra, stim ca un mediu de lucru curat este unul sigur, iar un mediu de lucru sigur duce la cresterea productivitatii, deci, implicit, a afacerii dumneavoastra. Luand in considerare aceste aspecte, Winscope Facility & Management va pune la dispozitie acele servicii complete de curatenie pentru birouri atat de necesare business-urilor din Bucuresti si Ilfov.
Spatiul de lucru al fiecarei companii reprezinta cartea de vizita in relatia avuta cu partenerii si totodata, un mediu de lucru placut pentru angajati. Tocmai din aceste motive, Winscope tine pasul cu noile tendinte, oferind servicii complete de curatenie la cele mai inalte standarde.
Echipa noastra de profesionisti se mandreste cu abilitatea de a face fata oricarui mediu de lucru si a oricarui tip de afacere si cladire, asadar nu ezitati sa descoperiti cat de usor si rapid puteti rezolva problema curateniei in birouri. Cum? Prin alegerea unui partener stabil si eficient, capabil sa se plieze fara greutate pe cerintele dumneavoastra!
De ce se apelez la serviciile de curatenie pentru birouri Winscope Facility & Management?
Dupa cum probabil va puteti imagina, subcontractarea unei firme de curatenie aduce o serie de avantaje si beneficii, mai ales in cazul spatiilor extinse, cu nevoi marite de personal. Vorbim in cazul de fata despre beneficii ce tin de un bun management al resurselor financiare, de personal, de timp si nu numai:
- resurse financiare: nu doar eliminati investitiile în echipamente, utilaje si consumabile, ci si economisiti resursele folosite pentru gestionarea personalului propriu - timp, salarii, impozite; resurse de personal: responsabilitatea asigurarii fortei de munca (inclusiv a inlocuitorilor pe perioada concediilor) cade in sarcina noastra, existand totodata si posibilitatea preluarii personalului dumneavoastra prin transfer;
- resurse de timp: programul de lucru este ajustat conform nevoilor dumneavoastra, pentru o perturbare minima a activitatii;
- flexibilitate: in volumul de prestatie, atunci cand nevoia de prestatie fluctueaza, responsabilitatea adaptarii la aceste modificari ne apartine, fara ca dumneavoastra sa blocaţi inutil resurse;
- accidentele/ pagubele materiale: riscurile implicate de evenimente neprevazute si neplacute sunt transferate prin asigurarea de raspundere civila fata de terti - daca in timpul interventiilor provocam daune clientului, acesta este despagubit de catre societatea de asigurare;
Descriere:
- Aerisirea spatiilor;
- Aspirarea, degresarea si lustruirea pardoselilor;
- Indepartarea amprentelor de pe manere, usi, suprafete vitrate;
- Stergerea de praf si lustruirea mobilierului;
- Stergerea de praf a aparaturii de birou;
- Strangerea si evacuarea deseurilor la locurile special amenajate;
- Inlocuirea sacilor menajeri din cosurile de gunoi şi curatarea acestora;
- Curatarea vaselor murdare, spalarea lor sau folosirea masinii de spalat vase;
- Depozitarea vaselor in dulapurile de bucatarie;
- Curatarea mobilierului de bucatarie pe exterior (frigidere, blaturi de bucatarie, usi, chiuvete, robinete);
- Completarea consumabilelor (servetele, prosoape de hartie, detergenti de vase);
- Golirea si curatarea scrumierelor;
- Curatarea tuturor obiectelor sanitare si a echipamentului specific (oglinzi, perii de toaleta, etc.);
- Curatarea si alimentarea recipientelor de sapun, prosoape de hartie, hartie igienica, odorizant de camera.
- Spalarea si dezinfectarea ferestrelor interioare si exterioare accesibile;
- Curatarea, spalarea si dezinfectarea aparaturii specifice;
- Spalarea usilor, tocariei, glafurilor si plintei;
- Spalarea intrerupatoarelor, prizelor, caloriferelor, corpurilor de iluminat;
- Curatarea si dezinfectarea electrocasnicelor la interior (cuptor cu microunde, frigider, etc.).
Din experienta noastra, stim ca un mediu de lucru curat este unul sigur, iar un mediu de lucru sigur duce la cresterea productivitatii, deci, implicit, a afacerii dumneavoastra. Luand in considerare aceste aspecte, Winscope Facility & Management va pune la dispozitie acele servicii complete de curatenie pentru birouri atat de necesare business-urilor din Bucuresti si Ilfov.
Spatiul de lucru al fiecarei companii reprezinta cartea de vizita in relatia avuta cu partenerii si totodata, un mediu de lucru placut pentru angajati. Tocmai din aceste motive, Winscope tine pasul cu noile tendinte, oferind servicii complete de curatenie la cele mai inalte standarde.
Echipa noastra de profesionisti se mandreste cu abilitatea de a face fata oricarui mediu de lucru si a oricarui tip de afacere si cladire, asadar nu ezitati sa descoperiti cat de usor si rapid puteti rezolva problema curateniei in birouri. Cum? Prin alegerea unui partener stabil si eficient, capabil sa se plieze fara greutate pe cerintele dumneavoastra!
De ce se apelez la serviciile de curatenie pentru birouri Winscope Facility & Management?
Dupa cum probabil va puteti imagina, subcontractarea unei firme de curatenie aduce o serie de avantaje si beneficii, mai ales in cazul spatiilor extinse, cu nevoi marite de personal. Vorbim in cazul de fata despre beneficii ce tin de un bun management al resurselor financiare, de personal, de timp si nu numai:
- resurse financiare: nu doar eliminati investitiile în echipamente, utilaje si consumabile, ci si economisiti resursele folosite pentru gestionarea personalului propriu - timp, salarii, impozite; resurse de personal: responsabilitatea asigurarii fortei de munca (inclusiv a inlocuitorilor pe perioada concediilor) cade in sarcina noastra, existand totodata si posibilitatea preluarii personalului dumneavoastra prin transfer;
- resurse de timp: programul de lucru este ajustat conform nevoilor dumneavoastra, pentru o perturbare minima a activitatii;
- flexibilitate: in volumul de prestatie, atunci cand nevoia de prestatie fluctueaza, responsabilitatea adaptarii la aceste modificari ne apartine, fara ca dumneavoastra sa blocaţi inutil resurse;
- accidentele/ pagubele materiale: riscurile implicate de evenimente neprevazute si neplacute sunt transferate prin asigurarea de raspundere civila fata de terti - daca in timpul interventiilor provocam daune clientului, acesta este despagubit de catre societatea de asigurare;